Vennligst vent...
Produktet ble lagt i handlekurven. Se handlekurven her
Tom handlekurv

TECHNET AS Helpdesk

Forsiden TECHNET AS Helpdesk
TECHNET AS Helpdesk (TN-helpdesk)

TECHNET AS Helpdesk

Varenr.:
TN-helpdesk

*50% rabatt for kunder som velger helpdesk for samtlige brukere!
106,-  ekskl. mva
På lager 100000
Beskrivelse

Helpdesk - som bryr seg

IT-løsninger fungerer ikke alltid slik man ønsker det og som de skal. Når problemer og feil oppstår er feilkildene mange, og ofte har man dårlig tid. Technet tilbyr en helpdesktjeneste som gir ansatte i din organisasjon tilgang til brukerstøtte til en fast kostnad. Vi sørger for at telefonen alltid blir besvart av en erfaren heldesk medarbeider som registrerer henvendelsen. Vanlig brukerstøtte kan utføres der og da. Saker som krever større endringer blir saksført og fulgt opp fortløpende.

Fornøyde
mer effektive medarbeidere

Helpdesk registrerer alle henvendelser og utfører telefonsupport, fjernstyring og enkle driftsoppgaver der dette er hensiktsmessig. Oppdragene påbegynnes og løses i henhold til avtalefestede respons- og løsningstider (SLA avtale). Helpdesk er brukernes “Single Point of Contact” og eier oppdraget 100% fra det er registrert og til det er løst. All aktivitet på registrerte henvendelser vil loggføres med konsulentens navn, dato og klokkeslett. I tillegg inneholder den kommentarer om hva som er gjort og eventuelt hva som er avtalt med bruker.

Fordeler
for deg som kunde

Dine medarbeidere får frigjort tid til å fokusere på kjernevirksomheten og kan bruke tid på andre oppgaver mens saken blir utarbeidet. Du forholder deg til ett kontaktpunkt, som alltid er der, når du trenger det.

"Kompetente mennesker som bryr seg om deg er aldri langt unna"

For oss handler support ikke bare om problemer og feil- vel så viktig er rådgivning og opplæring. For våre ansatte på helpdesk er spørsmål av alle typer og vanskelighetsgrader velkomne, og det er ingenting som faller utenfor vårt ansvarsområde.

 

VANLIGE PROBELMSTILLINGER:

• Feilsøking og problemløsning
• Feilmelde videre til eksterne leverandører
• Support av MS Office, Internett Explorer, Outlook mail,
  pålogging (terminalserver), hjemmekontor
• Fjernstyring
• Reset av passord
• Åpne kontoer
• Gi/endre rettigheter
• Oppsett av Internett og mail
• Brukerstøtte vedr. operativsystem
• Brukerstøtte vedr. antivirus programvare
• Slette printjobber
• Opprette nye brukere

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.